خیابان ستارخان - روبروی ولیعصر - ساختمان خضرا - طبقه ۳ - واحد ۳۵
۴۷۸۷ ۳۶۲۸ ۷۱ ۹۸+
info@sepehrdanesh2.com

موسسه اعزام دانشجو کامیاران سپهر دانش

شماره ثبت : ۲۵۷۸

اطلاعیه اعلام لیست جدید دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت برای ورودی‌های سال تحصیلی 2021-2020

اطلاعیه وزارت بهداشت مبنی بر اعلام لیست دانشگاههای مورد تائید ایران در سا تحصیلی 2021-2020

 به اطلاع می‌رساند با بررسی­‌های کارشناسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در نظر گرفتن سه نظام رتبه ­بندی معتبر بین­ المللی Times، QS و Shanghai  لیست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت متبوع جهت ورودی‌های سال تحصیلی 2021-2020 در رشته­‌های مرتبط با علوم پزشکی بر اساس رای صادره در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورایعالی ارزشیابی مدارک دانش­ آموختگان خارج از کشور، به شرح جدول پیوست اعلام می­‌گردد. این لیست سالیانه مورد بازبینی و بازنگری قرار گرفته و در سال تحصیلی مذکور صرفاً دانشگاه‌های موجود در این لیست جهت ادامه تحصیل مورد تایید می­‌باشد.

شایان ذکر است با توجه به مصوبه هفتادمین جلسه شورایعالی برنامه­ ریزی علوم پزشکی، امکان انتقال دانشجویان به داخل کشور که از ابتدای سال 2019(1397/10/11)تحصیل خود را در یکی از دانشگاه‌های مورد تایید خارج از کشورآغاز نموده‌­اند، ممنوع شده است و در صورت اتمام تحصیل این افراد، مدارک صادره طبق ضوابط اعلام شده قابل ارزشیابی می­‌باشد.

تاکید می­‌گردد کالج­‌های وابسته به دانشگاه اصلی ذکر شده در لیست و شعب آن در سایر کشورها مورد تایید نبوده و مدارک صادره از آنها قابل ارزشیابی نمی‌­باشد.

http://edd.behdasht.gov.ir/uploads/taeid_2020-2021_314833.pdf

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top